- Å lære er å oppdage -

Prinsipper og praktiske arbeidsmåter i konfluent pedagogikk,
av Nils Magnar Grendstad.

Sammen på pedagogisk nettverk skal flere studenter som jobber med denne boken utveksle tanker og oppleverlser etter å ha arbeidet med prinsippene i boka.

mandag 12. november 2007

Tanker om innholdet i boka tom kap IV.

Når jeg nå har leste kap III - Føleler og IV - Fantasi, ser jeg kap I - Oppdage - i et helt annet lys.
Sannsyneligvis fordi jeg gjennom følelser og fantasi har oppdaget en hel del selv.

De to første kapittelene var spekket med informajon slik at jeg var nødt til å skrive stikkord fortløpende for å ha et nogen lunde bilde av hva teksten inneholdt. Sånn sett gruet jeg meg egentlig litt til å fortsette lesingen, men som den ærekjære personen jeg er kaster jeg ikke inn håndklet særlig fort når jeg har bestemt meg for å gjennomføre noe. Derfor fortsatte jeg, HELDIGVIS.

Jeg anbefaler alle å lese spesielt kap III Følelser, om dere ikke orker noe mer.

Ingen kommentarer: